20 + 20 = 40

Igår vaknade jag och Sara i ett tomt hus hemma hos Hanna. Emil och Hanna hade kört tidigt ner till Sturup på ett crossläger som de skulle på. På eftermiddagen var det dags att åka till Kävlinge för att fira Linda och hennes kompis Emma. De hade slagit ihop festen så det blev som en 40 års fest. Det var mycket mysigt där, och bra musik. De hade hyrt en Dj som spelade riktigt bra låtar i mellan åt. Oturligt nog, som alltid får jag en skum äcklig kille hängandes över mig hela kvällen. Jag skojar inte, utan det var verkligen hela kvällen. Så fort han kom när man var där inne så var det antingen jag eller Emma som sa - nej nu går vi ut och röker, för att slippa honom. Tja det är inte lätt när man är full för vissa killar. Det kändes på ett sätt konstigt att vara på festen över lag eftersom den äldsta där var 27, och alla andra var runt omkring 20-års åldern. Men jag hade mycket trevligt ändå, speciellt när jag, Emma och Sara körde lapdance på med stolarna. Jag var den som fick en lapdance, sedan blev det att ställa sig på stolarna och dansa istället. Härligt folk var där också.. speciellt Dennis, som var den tjejiga typen av homosexuell. Han var så himla god, och man kunde prata med honom om exakt allt. För övrigt fanns det en till homosexuell på festen, dock pratade vi aldrig med honom. Tack Linda & Emma för en trevlig fest.
xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0