Andningen upphör..

Jag blir Galen av att se denna Trailern. Håller på att få andnöd precis som Bella! Det känns som att det blir ett hål i mitt hjärta, och det täpper till alla luftvägar. Blodet pumpar snabbare eftersom hjärtat inte får något syre, och jag blir alldeles varm. Varm som Jacob kanske? Maria, jag slår vad om att du kommer få samma känsla som jag fick när jag såg den. Känslan kan beskrivas som när vi såg Twilight på bio första gången. Och Edward kom in genom dörrarna till matsalen. Vi båda två tappade andan rejält. Detta är samma känsla. Njut av de underbara minuterna av lycka.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Mindy

GAH! När jag ser trailern så längtar jag bara så fruktansvärt mycket till premiären!

2009-08-31 @ 16:16:54
URL: http://mindylindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0