Beyoncé

Jag har följt Beyoncé i nästan hela mitt liv. Först när hon var med i Destiny´s Child älskade jag hela gruppen. De gjorde många starka bra låtar som man minns än idag. När hon började på sin solokarriär började jag slå upp ögonen till max. När hon släppte ut sitt fösta soloalbum Dangerously in love förälskade jag mig i hennes låtar. Speciellt Crazy in love, Naugthy girl och Baby Boy. Efter att hon började på sin solokarriär har hon gjort många starka låtar. Hennes senaste album I Am.. Sasha Fierce tycker jag att hon har många starka och betydelsefulla låtar. Många av låtarna på hennes skiva har blivit stora. Tex. If I were a boy, Halo och Single Ladies. Nu har hon gjort en till låt, som jag har fått upp ögonen riktigt mycket. Jag älskar låten riktigt skarpt. Enjoy..
xoxo






Kommentarer
Postat av: ida

Det är väl ändå öronen du fått upp då 8)

2009-08-04 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0