Det sista..

Har precis kommit hem från stan från en mysig fikastund med Elias sen en mysig matstund med både Elias och Maria. Sitter och funderar det sista med packningen. Det kommer alltid upp tusen frågor i mitt huvud. Har jag det med mig? Var har jag lagt det? Behövs det? Ska man ta med sig denna? Klarar jag mig utan detta? Ja tusen frågor. Vi åker 03.00 imorgon bitti, och då finns det ingen chans att man hinner att packa ner det sista. Ett för att man är trött, och två för att vi har ett tåg att passa. Mm, jag hoppas att allt är med nu, annars är det ju inte mycket att göra. Får bara inte glömma MP3 och kameran. Nej, det är saker som är ett måste att ha med. Ses om två veckor!
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0