Etthundra dagar kvar..





I
dag är det exakt etthundra dagar till New Moon premiären. Tiden går faktiskt väldigt snabbt. Det känns som det var igår jag & Julia började räkna. Då började vi med något på trehundra dagar, och vi är redan nere på hundra dagar. Det betyder ju även att det är etthundraen dagar kvar till min födelsedag. Tiden den går faktiskt snabbt. Just nu har jag precis duschat, och börjat packa så smått till Kreta. Det är ju inte många dagar kvar nu. Nej det är bara fyra dagar kvar, och himla gött ska det bli att komma till en annan miljö samt klimat. Idag ska jag även in till stan för att fika med Maria och bara umgås. På kvällen vet jag dock inte vad som händer, men man kommer alltid på något. Nej, nu ska jag fortsätta att packa.. men ni får iallafall glo på denna snygga bilden, jag är så snäll.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0