Falskhet

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det är något med falska personer som jag absolut inte tål. Varför ska man hålla på att reservera sin vän/vänner? Det är något otroligt frustrerande att det finns människor här ute i världen med en så hög dubbelmoral så det finns inte. Ena stunden är det bara massa fjäsk, och andra stunden är det bara falskhet. Vilket är det man ska tro på egentligen? Och för det andra, vad är det man ska säga? Jag brukar inte vara en sådan person som lägger mig i i olika konflikter. Men när det väl handlar om mig, när jag är inblandad kan jag inte hålla mig längre. Mitt temperament stiger upp till rymden då, och jag kan inte hålla saker och ting för mig själv, undanhållna. Usch Usch Usch vad jag stör mig.. stör mig så otroligt mycket. Att folk bara inte kan växa upp, och bete sig i den åldern som de är i just nu.
xoxo





Kommentarer
Postat av: Mindy

Tur att jag inte är sånn då!:D vet du vad jag tycker? JAG TYCKER VI PISSAR PÅ SÅNNA MÄNNISKOR:D dem är inte värda oss för vi är för bra!:D

2009-08-05 @ 14:44:31
URL: http://mindylindhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha precis min tanke Mindy :D

2009-08-05 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0