Grapes & Echinacea




Min mamma säljer smink från ett företag som heter Oriflame. Många tänker säkerligen nog nu att det är ett b-företag, med urkass smink. Ja det är ett b-företag, men sminket är helt okej. Plus att det är relativt billigt. Man kan köpa allt där, ja från mascara till parfym till sådana pulvershakes som man ska dricka om man vill gå ner i vikt. Även smycken och väskor. Det häftiga med Oriflame är att man får kataloger såklart för att kunna se vad dem har att sälja den månaden. Men det var inte det häftiga, utan det häftiga är om man kommer till en sida där det finns en parfym och där det står prova gärna. Om man gnuggar på den texten där det står prova gärna så kommer du att få parfymens lukt på handleds undersida. Det tycker jag är fräckt. Jag kan rekommendera Oriflame för jag har själv gjort bra köp där. Ett av dem är en Anti-stretch Mark creme, som inehåller sojaprotein som slätar ut huden, så att man inte får celluliter. Mitt andra köp som har varit riktigt bra är faktiskt två stycken Body creams, i två olika smaker. Dock den på bilden är den jag använder just nu. Den luktar gott, och den gör vad den ska. Hör av er till mig, om ni är intresserade av att kanske få med er hem en katalog från Oriflame och kanske köpa något där.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mindy

Jag vill lätt ha en!:D

2009-08-14 @ 19:41:41
URL: http://mindylindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0