Hightech

För er som inte vet det, så lämnade jag in min telefon igår på lagning. Nämen vad är det jag hör? Applåder kanske? Jo jag vet, jag är otroligt stolt över mig själv. Jag har gått och velat nu i ett år, ska jag lämna in den eller ska jag inte. Jag hade en massa spruckna knappar där ju, vilket jag störde mig något fruktansvärt. Men för inte så längesedan slutade mellanslagsknappen som man trycker på när man ska skriva sms fungera, vilket gjorde allting mer jobbigare. Jag tänkte ju att nej, nu när jag ändå ska vara borta i två veckor, och inte kommer att ha med min mobil och använda den, kan jag ju lika bra lämna in den. Hör och häpna med, jag fick en hightech, ja en hightech mobil som lånetelefon. Annars brukar det bara vara gamla siemens eller någon gammal nokia man får. Men nejdå, jag fick en Sony Ericsson w380i, i färgen lila. Lite seg bara när man ska skriva sms, gillar inte riktigt knapparna. Men ändå, jag fick en hightech mobil!!!
xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0