Honey, I´m home!

Nu är jag äntligen hemma från två veckors sol och bad i härliga Grekland. Eller ja, Kreta rättar sagt. Jag måste erkänna att det är väldigt skönt att vara tillbaka på svensk mark även fast man saknar solen och ledigheten. Saken med att jag älskar med att vara på svensk mark igen är att man slipper kasta toalettpappret i en papperskorg och inte i toalettstolen som man var tvungen att göra på Kreta. Det var skitjobbigt. Hände någongpng att jag råkade kasta det i toalettstolen. Men vadå, det är ju en vana! Ännu en anledning är att jag blev fruktansvärt trött på maten därnere bara efter en vecka. Det är samma mat överallt. Souvlaki Souvlaki Souvlaki. Isch! Nej, det är skönt att det inte ska bli snabbmat nu här hemma på ett bra tag. Usch ja, skola på måndag då efter ca tio veckors ledighet. Det kommer att bli tufft att jag inte ens orkar tänka på det just nu.
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0