Nightmare..

Inatt drömde jag om att jag bodde nära ett hav. Och att jag fick i uppgift av min mormor att gå ut i vattnet och duellera mot Johnny Depp, för att sedan döda honom. Saken var den att vi älskade varandra i min dröm. Precis som om vi vore gifta eller något. Mormor sa också att det var jättemycket att jag dödade honom. Så jag gick ut i vattnet som gick ungefär till kläderna. I vattnet fanns det också en bil, som bara stod där utav någon konstig anledning. Jag och Johnny börjar duellera med svärd och ett, två och tre änvänder jag skådespeleri för att döda honom. Jag sänker ner svärdet går mot honom och säger att jag vill inte göra detta.. utan bara vill vara med honom. Jag får honom att luta sig mot bilen som stod i vattnet, då jag kysser honom samtidigt som jag sticker in mitt svärd i hans hjärta. I tårar lämnar jag honom där och går upp till mormor som sitter där tillsammans med Evve och Lina. Mormor berättade att allting hade blivit ett missförstånd, och att jag inte hade behövt döda honom. Usch, välrdens hemskaste dröm.. hatar sådana drömmar.. men jag fick ju kyssa Johnny Depp..
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0