So you think you can dance?

Jag älskar detta programmet mest av allt. För några veckor sedan så såg jag en dans mellan Evan och Randi som var så himla klockren. Mycket sexig och själva dansen handlade om tjejens rumpa som förtrollade killen, så att han inte kunde sluta att titta på den. Igår såg jag när Jeanine & Jason dansade en dans som en tidigare dansare i programmet hade gjort. Det var nära att jag började gråta så fin den var. Handlingen var om två personer som har varit barndomskompisar och stått varandra mycket nära. Dem är kära i varandra, men vågar inte visa det ibland, och är osäkra.. iallfall från tjejens perspektiv. Man blir som förtrollad när man ser på den dansen. Så jävla bra är den. Här nedanför kommer dem, så det är bara att njuta.
xoxo



Evan & Randi - The Butt dance




Jeanine & Jason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0