Suck..

Det har hänt mycket nu under dessa två dagar. Man har fått reda på ett "hemligt förhållande" som inte visade sig vara så himla positivt. Har även fått sitta och vara åskådare till det här "hemliga förhållandet" och blivit äcklad något fuktansvärt. Ikväll är det ännu en fest, flera mil härifrån. Känner mig inte så himla festsugen längre. Får väl se vad som blir av, om man säger in i det sista att jag orkar inte följa med, eller om jag verkligen följer med. Ibland önskar jag bara att man kan stanna uppe i stugan för resten av sitt liv, och slippa att komma hem till sådant här som är hur jobbigt som helst. Att bara slippa allt falskspel hos människor. När jag blir äldre ska jag nog antingen flytta upp till stugtrakterna eller till England. Vill absolut inte bo kvar här i Kristianstad, när man inte kan få nya mål eller någonting.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis älskling har du också insett att Kristianstad inte är värt ett enda ruttet öre! Jag SKA iväg härifrån så fort tillfälle ges! Du vet att du kan ringa mig när som helst, har alltid ett öra för att lyssna och en axel du kan gråta över! <3

2009-08-02 @ 02:11:14
URL: http://lillaaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0