Twilight Necklace

När jag var på Kreta såg jag hur många som helst gå rundor med halsband med sina namn på. Jag tyckte att det var otroligt fint, men undrade snabbt över vart de hade köpt dem. Jag förstod ganska snabbt att det är någonstans i området, eftersom rätt många hade det. En dag såg jag det. En man stod med en liten "tång" och ståltråd och fifflade med något. När jag gick närmare såg jag en skylt med massa namnhalsband på. Det klickade i min blondinhjärna att han böjde ens namn med ståltråd och tång till ett halsband. Eller tja bara namnet, för man fick en halsbandskedja till. Jag bestämde mig snabbt att detta måste jag ha. Det såg mycket skickligt ut. Jag bestämde mig inte för att ha mitt eget namn, utan ville sticka ut i mängden. Så vad bad jag om? Jo, Twilight förstås. Jag kanske är den enda i hela Sverige som har ett sådant halsband nu, vad vet jag?! Men jag vill stå ut från mängden iallafall. Jag är supernöjd med halsbandet, och ska bevara det nära hjärtat.
xoxo





Kommentarer
Postat av: nathalie

HAHAHAHHAHA var bara tvungen till att kommentera ;)men jea ÄLSKAR VERKLIGEN twilight har nog aldrig mött en sån människa som dig :O hahaha

så besatt iaf ;)



<3

2009-09-01 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0