Äntligen Hemma




N
u är jag äntligen hemma, efter många timmars bilåkande som har varit übersegt. Direkt igår när jag kom hem, vilket var efter fem gjorde jag mig i ordning för Sofies 18-års fest. Det var mycket trevligt faktiskt, fast kvällen slutade med illamående, trötthet och huvudvärk. Jaja, inte mycket att göra åt. Ikväll blir det att umgås med Diddi och Sara. Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det dyker väl upp något trevligt senare. Detta årets semester i stugan har både varit upp och ned. Fast mest upp.. Julia och hennes familj fick den sötaste hundvalpen som finns i hela Sverige. En dansk-svensk gårdshund som heter Daisy. Dock har det ju inte varit så mycket bad för min del på grund av förkylning och dåligt väder. Men två dagar innan hemfärden tror jag det var, så var det 18-20 grader i vattnet, vilket resulterade till långt bad med letande av golfbollar. Jaja, vi syns om lite mindre än 365 dagar, om ni inte kommer ner innan, runt jul vilket jag tycker är ett bra förslag.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0