Dålig uppdatering

Hej Bloggen!
Ja jag vet att jag har varit slarvig nu den senaste veckan med att skriva. Men när det är sommarlov plus soligt väder vill man helst, eller iallafall jag, göra något annat än att sitta framför datorn. De senaste dagarna har spenderats med Pontus, fest, sola och olja altanen. I lördags var vi hemma hos Maria för att fira henne, för att hon fyllde 18 nu i tisdags. Massa solande har det också blivit och i måndags började jag med mitt "sommarprojekt" med att olja altanen. Jävligt jobbigt ska ni veta. Nästan värre än att gå till gymmet ju. Snart måse jag gå och göra mig i ordning. Jag och lite folk ska till Hörby-marknad och göra byn osäker. Här kommer lite bilder från Marias 18-års fest.
xoxo













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0