Inredning

Sitter just nu framför datorn och funderar på om jag ska antingen duscha, eller möblera om mitt rum. Min mamma gillar ju inte hur det ser ut just nu, och jag kan medge att det hade varit kul att möblera om det snart eftersom jag har haft det såhär i typ ett år eller något. Jag är en sådan personen som vill ändra om hela tiden, vilket många kanske anser är jobbigt. Men det tycker dock inte jag. Jag älskar det, att få leka kreativ för en liten sekund. Mmm, jag tror jag vet hur jag vill göra nu.. dock blir ju inte resultatet alltid bra, men då är det bara att flytta tillbaka det till så det var innan. Nej nu ska jag börja, kan ju passa på då att ta ut och rensa gamla saker som bara ligger och skräpar i någon låda. Vilket jag gjorde lite igår när jag skulle hitta garantikvittot till min kamera. Vi hörs senare..
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0