Kristianstaddagarna

Ciao Bloggen!
Siiter här nu, kom hem från Oskars konfirmation för ungefär en och en halv timme sedan. Snacka om att den prästen som höll allt var jävligt seg. Allting skulle vara traditionellt, inget spex alls. Om det hade varit så när jag konfirmerades hade jag näst intill dött. Som tur var hade vi en fräck konfirmation med annorlunda låtar, och med ett annorlunda upplägg. Igår var det K-dagarna för första gången. Spännande. Först efter många om och men var det förfest hemma hos mig med Diana, Sara, Pontus, Elias och Sofie. Tack gode gud hade jag lyckats att dra ifrån Sofie och Elias från deras lan som dem tvunget skulle ha nu denna helgen. Vi tittade på Clark, det bandet som vi använde deras låtar av under vår musikal, samt att Tore, vår musiklärare inom den kursen, det är hans sons band. Dem var faktiskt rätt okej live, dock spelade dem ju inga låtar som vi hade sjungit och användt. Kom hem vid efter ett, och då var det marsch i säng. Ikväll blir det att åka karuseller och att dansa loss på discogolvet ikväll.
xoxo









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0