Late night

Ciao Bloggen!
Sitter nu här, ska snart gå och lägga mig för att läsa "Om jag kunde drömma" som jag fick låna från Maria. Fast jag har ju redan läst den en gång, men det skadar inte att läsa om alla fyra böcker igen. På Hörby marknad har jag också varit idag, precis som alla andra. Jävlar vad trångt det var, och HOT! Det gick knappt att vara i solen, man bara svettades och svettades. Det värsta var ju också att det hjälpte inte att stå i skuggan heller. Inga köp blev det, men man fick se Pontus åka Batman, en karusell som går upp och ner och sedan stannar upp och ner i typ några sekunder. Aldrig i livet att jag hade åkt den, även fast jag brukar tåla karuseller med mycket fart och fläkt. Kristianstaddagarna snart också ju, det är ju imorgon. För första gången ska jag gå på det, så vi får se hur det går. Nej nu ska jag börja att läsa kapitel två i min älskade, eller ja Marias älskade bok.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0