Scotts

Ciao Bloggen!
Igår blev det att dra in till stan vid 23.00 med Pontus för att möta Evve, Timmy, Lina, Figge, Nata, Sebbe och Hindis. Vi gick till stora torg för att dansa loss på dansgolvet till Dj:n som spelade allt ifrån dansmusik till Michael Jackson. Ikväll blir det Scotts, vilket resulterar till att dansa kasedans tillsammans med Kjällqvist. Men först ska jag in på eftermiddagen tillsammans med mina föräldrar, för att titta på Star Wars utställning eller vad det nu är för något. Jag lägger upp bilder senare, någon gång imorgon kanske.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mindy

tro det eller ej, men jag har pratat med dem i scotts! dem var och käkade på McDonalds i Hässleholm:P

2009-07-06 @ 17:42:54
URL: http://mindylindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0