Tillbaka..

Ciao Bloggen!
Nu är jag tillbaka igen. Sitter på biblioteket tillsammans med Julia, medans mina föräldrar plus Britt-Marie som för övrigt kom imorse från Skåne är och handlar. Ännu mer saker och ting har hänt nu under de senaste dagarna sen jag skrev sist. Till exempel har Erik skadat tån, när han landade fel på den. Min kamera har på något mystiskt sätt gått sönder och vill inte fokusera när man tar en bild. Död åt den. Sen har ju Britt-Marie kommit med tåget. Jag har blivit superförkyld, och går och snorar hela tiden. Har knappt sovit någonting inatt tack vare förkylningen. Ja så en del sakert har ju hänt här uppe. Imorgon är det dags för spikskärsfesten, som vi alltid brukar ha här uppe. Får väl se hur det går med den, om jag kanske kan dricka eller inte. Berors ju på hur jag mår med ju. Nej nu ska jag inte sitta och skriva här mer, utan lägga upp bilder på bdb, så där kan ni se hur det ser ut här uppe och vad som har hänt.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0