Uppdatering..

Sitter just nu i Julias och deras stuga och skriver på Ludvigs grymt snygga bärbara dator. Mycket fint väder är det idag. Martin och Erik kom och sa att det var faktiskt varmt i vattnet, vilket jag tvivlade på. Och jag hade rätt så rätt också, men man kunde ha fötterna i havet utan att dem domnade. Vilket är ett plus. Robin, Ludvigs kompis är här, han kom igår. Jakob fixar deras båthus, och fick ett långt blodigt streck på ryggen då en incident hände. Aj aj säger jag. Ikväll är det dans på Granskär, och det är ju klart att jag och Julia ska dit. Förhoppningsvis alla andra också. Känns som att man kanske skulle ta ett kvällsdopp senare på kvällen, efter dansen. Men inte just nu, för jag och Julia duschade bara för några timmar sedan. Jag vet att jag är superslarvig med att lägga upp bilder, men det kommer någon dag väl då jag har tid.
xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0