Would you like to be my Bambina?

Oh yes! Är svaret. Just nu har Domenicos nya program på Mtv börjat sända. That´s Amore heter det. Men för er som nu inte vet vem han är kan jag ju säga kort, att han var den killen som gjorde folket som mest känsliga pga av sin charm, utstrålning och sin personlighet i Tila Tequilas program A shot at love. Hell yeah att jag kommer sitta och dödregla över programmet, och faktiskt över honom också. Han är en typisk sådan kille som alla vill ha. Känslig och hur underbar som helst. Jag hade dock inte tackat nej att få vara tillsammans med denna charmiga italienaren. Men helst föredrar jag engelsmän faktiskt. Det är något speciellt med dem. Själva känslan av att leva med en engelsman och speciellt någonstans i England stärktes när det var British Open, alltså ja, golf, då jag såg typ världens sötaste golfspelare som faktiskt vann en jättestor golftävling för något år sedan med sina drygt 20 år. Rory McIlroy heter han, och jag måste faktiskt erkänna att jag älskar de killar som är lite halvtöntiga. Ja, att vara tillsammans med honom hade ju inte heller varit fel.
xoxo


Domenico



Rory McIlroy



Kommentarer
Postat av: Jännii

Den är gammal, har redan sett hela säsongen :P

2009-07-30 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0