Allergi..





N
u de senaste dagarna har jag haft en sådan allergi så det går inte att beskriva. Det kliar och svider i ögonen samtidigt som att näsan bara rinner plus att man nyser stup i kvarten. Hoppas att det inte är lika jobbigt där uppe i stugan sen. Det brukar inte vara det eftersom vi bor precis vid vattnet.. men man vet ju aldrig. Vissa dagar känner man faktiskt av det. Igår kom även betygen hem. Men i rätt många ämnen visste jag redan vad jag skulle få. Men där var några som chockade mig riktigt mycket. Som att jag fick VG i Idrott och hälsa A, VG i samhälle B (tack Jan) och MVG i Kulturhistoria. Mycket roligt när man får se sådana betyg. Sammanlagt tror jag att jag fick, nio G, åtta VG och två MVG. Fast nu är ju alla dessa nitton ämnena räknade från och med ettan.
xoxo

Kommentarer
Postat av: IDA

Wöö, har också två MVG 8)

2009-06-25 @ 18:40:15
Postat av: Anonym

Vi är bäst!

2009-06-25 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0