Girlicious - Time!

Ciao Bloggen!
Sitter just nu och väntar på mat. Det luktar gott, ska bli spännande att få se vad det blir. Sitter även och väntar på att Evve ska komma hit. Vi ska titta på film, snacka och ja bara umgås som fan! Det var ett bra tag sedan jag och hon gjorde något sådanthär. Kommer ihåg då den sommaren i åttan tror jag det var, eller ja, när vi skulle börja åttan tror jag. Då jag praktiskt sätt bodde hemma hos Evve. Det var att sova hela dagarna sen på kvällen drog man till torget. Ja vilka tider!





Kommentarer
Postat av: Evelina

Kontakten mellan oss kanske inte är vad den har varit men du kommer alltid betyda mycket för mig! Du är en väldigt bra vän och jag älskar dig <3

2009-06-28 @ 23:16:05
URL: http://lillaaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0