Summer Dance Music..


Ibland får jag turen att gå snabbt förbi TV:n och slå över till MTV för att se om där spelas någon bra låt. Igår fick jag den turen då det spelades en asgrym låt av David Guetta med Kelly Rowland, med lite Coldplay "clocks" melodi i bakgrunden. Även idag fick jag den turen att snabbt bara gå förbi och slå över kanalen då det spelades en låt som var superhet! Rank 1 heter Dj:n, som jag aldrig har hört talats om, men riktigt duktig är han. Jag tycker att på senaste tiden har MTV och ZTV bara spelat gamla låtar som man redan har lyssnat sönder på och som man tycker är lite tråkiga. Men nu kommer det äntligen lite nya heta låtar! Enjoy the music :)








David Guetta feat Kelly Rowland - When love takes over






Rank 1 - L.E.D. There be light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0