Träning..

Usch, klockan är 10.19, vilket är rätt tidigt för mig att gå upp när det är sommarlov. Gick upp för 40 minuter sedan, för att kunna göra mig i ordning för att cykla, ja ni hörde rätt, cykla in till stan för att komma till gymmet. Dock blåser det som in i, fast jag känner mig lite skyldig nu till kroppen att röra på mig, för att jag inte har gjort någonting på två veckor. så därför har jag bestämt mig för att cykla till gymmet för att möta Maria. Undra hur det kommer att gå? Har typ inte cyklat in till stan på grymt länge, och nu blåser det ju också så att det finns läge att ramla av cykeln. Aja, vi får se om jag kommer hem levande eller inte.
 xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0