Me like!



Har ungefär tusen olika klädesplagg som jag bara måste köpa nu innan sommaren. Och det lär ju vara tusen klädesplagg till sen i sommar när man väl står i Umeå och ska shoppa. Ekonomin just nu är inte helt hundra heller. Undra hur jag ska klara detta när man är shopaholic och inte har något sommarjobb i sommar. Om nu inte Sara kan fixa
till mig.

Dessa tre klädesplaggen kommer från Gina Tricot. Och snacka om att jag & Maria ska in här på Lördag och köpa sönder stället, även fast jag är urfattig. Förhoppningsvis, om alla planer går rätt till, kanske min mamma följer med. Då kanske man kan flörta till sig ett klädesplagg eller två. Fast det hade ju varit hur mysigt som helst att bara åka med Maria. Dock lite komplicerat att åka till Center Syd helt själva, när vi knappt vet vart det ligger. Så att om mamma följer med, hade ju det underlättat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0