Musikal - Queens College





De senaste dagarna har det varit mycket slarv att skriva här, och att vara vid en dator överhuvudtaget. I måndags drog musikalen igång på allvar, då vi repeterade från 13.00-19.00. Det blev någon timmes repetition på tisdagen likaså. På onsdagen var det dax för två föreställningar vilket var mycket nervpirrande. Men allting gick superfint, iallafall för mig. Förutom att jag puttade omkull Sofie i dem scenen då vi skulle springa och jaga varandra haha. Jaja, det såg verkligt ut iallafall. Men nu är musikalen ÄNTLIGEN över. Nu väntar bara det fruktade musikprovet på måndag som jag kommer att få IG i. Ikväll blir det Partylicious @ Elias, dock utomhus vilket jag alltid hatar. Som igår, då vi hade klassfest utomhus. Det blev en upplevelse att se Annie, Jovana och Krenare stupfulla. Men trevligt var det.



Kommentarer
Postat av: Jännii

Blev de stupfulla? :O

Palla att jag inte fick se det! xD

2009-05-21 @ 15:34:59
URL: http://setsurenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0