The Resistance














Äntligen är mina gudar tillbaka och snart med ett helt sprillans nytt album "The Resistance". Ska bli mycket spännande att få lyssna på deras nya album senare när det väl släpps. De andra albumen har ju varit gudomliga!
Två saker som jag faktiskt fick reda på idag, som jag vill se och är lite arg för att jag inte kan är att Coldplay, mina andra gudar ska spela på Roskildefestivalen. Muse spelade där för två år sedan tror jag det var, men då var man lite ung att åka på festival i Danmark, och sen fick jag ju se dem live iallafall tillsammans med min morbror, mamma och kusin. Det andra är att Keane, som också är en del av den dära gudsamlingen ska spela på Love and Peace festivalen. Dem har jag aldrig sett, inte Coldplay heller för den delen, men det hade varit så kul att göra det. Jag får lite halvpanik också för det ryktas om att Coldplay ska lägga ner nästa år, vilket är helgalet enligt mig. Klart dem ska fortsätta att göra fantastik musik och bara visa vilka stora stilikoner dem är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0