Planer i kaos...

Idag fick jag reda på att Hanna inte kunde hålla vår 18-års fest med mig. Detta betyder att jag står själv med mina rangliga ben över en lokal som kostar 500kr där man sedan får tillbaka 150kr om man städar den. Detta betyder att ansvaret för min del ligger skyhögt och att jag har en del saker att planera om. Tur har man med att man har underbara vänner som ställer upp till max med ansva, ljud och ljus och annat smått och gott. Just nu ser "The Staff" ut såhär:

Festvärdinna: Jealicious
Vide Festvärd/värdinnor, preliminärt: André, Diana & Maria
Ljud&Ljus: Pontus
DJ: Pontus
Guards: Sofie S, Evelina, Maria & Sara
Cleaning: Jealicious & ... ?

Tack till er som ställer upp för att hjälpa mig igenom min 18-års dag. Några frivilliga som hjälper mig även att hålla rent i lokalen så att jag, som antagligen ensam måste städa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0