Dålig uppdatering

Den senaste tiden har jag haft fullt upp med den andra bloggen.. att kunna få en någerlunda bra start, så det är därför jag har varit inaktiv här. Jag lovar att jag ska skärpa mig nu! Och försöka föra en godkänd header, vilket jag egentligen inte orkar. Idag har jag köpt hårfärg, vilket verkligen var på tiden. Har viljat färga håret sen innan jag åkte till Grekland, så det är ett tag sedan. Har även köpt en "tiara" som egentligen ska vara till barn. De tiarorna de hade på glitter kostade ju en förmögenhet, så jag gick ifrån med en tiara rikare, men femtio kronor fattigare - vilket är ingenting jämfört med 250 kronor som de riktiga tiarorna kostade. Imorgon gäller det att sätta på sin charm och sexyness!
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0