Födelsedagspresent...

Snart är det inte långt kvar till min födesledag, och det känns som att jag börjar få lite panik med vad jag ska
önska mig. Jag har en sak, som jag tänker önska mig, men som står ensam på min tomma födesledagslista. Det är ett fint armband, som jag inte tänker berätta vart man köper det, eller vart det står för. Hemlis! Ni kommer såklart att få reda på det senare, men från nu så är det a secret. Har ni några tips om vad man kan önska sig till sin födelsedag. "Flyttahemifrånsaker" är ju alltid något som kan vara med på listan, jo jag vet. Men något mer intressant? Just nu får jag halvpanik när jag tänker på vad ni mina kompisar kommer att köpa till mig. Ja, inget pinsamt säger jag bara, som en dildo! Mina föräldrar kommer att vrida huvudet av mig fem gånger om, och sen fem gånger tillbaka. Snälla hjälp mig med vad jag ska önska mig i födelsedagspresent!








Kommentarer
Postat av: natta

HAHAHAHAH min födelsedags present till dig är bässst :D



du får reda på allt en vecka innna ;)

2009-10-11 @ 13:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0