Helgen..

Ja, på grund av vårt härliga stormväder som har varit under helgen, resulterade det till att hela Tele2:s internet laggade. Antagligen på grund av någon störig ledning som blåst omkull. Men nu är jag back on track igen. I fredags var det en lugnt kväll. Tittade på idol och annat smått och gott. På lördagen var det dags för maskeraden. Blev först stylad hemma hos Diddi i ca fem timmar, varav vi färgade hår, sminkade mig och fixade håret. Festen slutade lyckligt.. synd bara att det gick så snabbt. Ett och två och tre var kvällen slut och nu måste man vänta ett år till. Dock ska ju jag och Hanna också ha som en liten "maskerad" fest, eller ja.. musikgenreutklädnad på vår 18 års fest, som jag måste ringa och checka snart. Igår var det som sagt inget internet, och man känner sig verkligen handikappad alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0