Måndag

Sitter just nu i skolan... ja ni hörde rätt, jag sitter i skolan första lovdagen. Jag är inte riktigt frisk tänker ni då, men jo det är jag faktiskt... jag mår relativt bra. Anledningen till att jag sitter i danssalen just nu är för att jag och Sofie ska ha projektarbetesträning idag, och sen 11.10 är det dags för körlektion. Efter körlektionen har jag dötid i typ tre timmar innan Maria är tillbaka från sin jävla halka... mongobarn som hon är... det kvinnan är ju snart klar med körkortet ju. Iallfall ska jag hem och ta det lugnt, kanske slå lite på Martin som var dum i huvudet igår när jag skulle sova och satt och spelade dator med rätt högt ljud så det inte gick att koncentrera sig på sömnen. Jävla unge! Nej, nu hoppas jag att Sofie hon snart kommer... jag vill dansa nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0