Ändra Garderoben

Jag har bestämt mig för att ändra om hela min garderob. Alltså inte ändra om själva den, utan innehållet i den. Jag känner nu att jag är inte bekväm i de kläderna jag går med i dag. Det känns som att det är egentligen inte den stilen jag vill ha. Jag känner att det är dags för en förändring, och då passar det bra att ändra sin klädstil. Nej jag ska inte bli Hip-Hop:are eller bli en Rockare.. utan köra en mixad stil. Jag ska försöka köpa mer kläder på Indiska, där de har hur fina kläder som helst. Samtidigt ska jag inte lämna Gina Tricot eller H&M. Så det blir en väldigt mixad stil. Även ska jag försöka tillägga Monki i min garderob. Just nu har jag bara en sak från monki och det är en handväska. Så när jag är i Malmö eller varför inte i Umeå, eller på ett annat ställe då de har Monki blir det att köpa något klädesplagg där inne. De tre bilderna nedanför representerar "it-kläder" som man bara måste ha som går att köpa på Indiska. Superfint, och superchic!
xoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0