Angående om..

Angående om The Twilight Saga, tänker jag säga ifrån här och nu! Många ser mig som värsta Twilight-nörden, och visst.. det kanske jag är också. Men folk ska även veta att jag defintivt inte är ensam, och att det finns hur många till som helst, som är fem gånger värre än mig. Folk tycker att det är jobbigt att jag skriver, pratar eller ja kanske tänker om The Twilight Saga. Då har jag ett svar till er.. - synd för er! Alla har någonting som man favoriserar eller gillar extra mycket. För min del är detta det. Jag kan inte hjälpa det heller, utan det är som en drog för mig. En drog som är lika stark som musik och dans är för mig. Så innan folk kritiserar mig om att jag borde kanske växa upp, kanske de själva ska ta en titt på sig själva eller ta en titt på andra. Likadant n'är det gäller Robert Pattinson. Alla har en favorit skådesplare/skådespelerksa, och för min det är det Robert. Inte bara för att han var med i Twiligh och för att han var en sexig vampyr, utan själva personligheten och själva agerandet. Jag skriver inte detta för att skylla på någon, utan jag skriver detta helt allmänt. Jag älskar The Twilight Saga + Robert och kommer inte att ändra att jag inte gör det, so just suck it up! För övrigt kommer detta att vara sista gången jag skriver något om The Twilight Saga eller Robert. Allt detta kommer att skrivas på min och Julias nya blogg som ännu inte är klar än.






Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag förstår dig för jag känner EXAKT samma sak om teatern så vi får försöka tänka oss in i varandras situationer och bromsa ner vårt pratande om respektive ämne! Right? <3

2009-09-27 @ 14:27:59
URL: http://lillaaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0