Är det samma man eller? Herregud!

Gerard Butler. Den killen som är med i den nya filmen The Ugly Truth som verkar vara skitbra. Men, han är ju även den killen som är med i 300 ju då han spelar kungen Leonidas. Riktigt bra film förresten. Värd att se! Denna veckan fick jag reda av Ida, min kusin, att Gerard ... ja den killen som spelar muskelknutte/hardboy i 300 och nu denna flörtiga arbetskamraten är han som spelar The Phantom of the Opera. What? Hur fan kan det komma sig? Isåfall kan han ju sjunga, och då menar jag med sjunga. Vem kunde tänka sig att gå från en fanton, till muskelspartan till flörtig arbetskamrat? Han är ju inte ens lik någonstans på bilderna. Jag måste bara beundra Gerard för att han är en sådan bra skådespelare. Ni får även ett sneak peak på The Ugly Truth Trailern.
xoxo





 

 

 




Kommentarer
Postat av: JUUUUUUUULIA

jag fattar inte, jag försökte förminska dom dära twlight sakerna du har i menyn, men dom blev bara konstiga när jag gjorde dom mindre, dom förminskades inte, utan det blev som bara beskärt :(

2009-09-11 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0