Då var det bestämt!

Då var det bestämt att jag och Julia ska göra en ny blogg som ENBART ska handla om The Twilight Saga. Givetvis får ni jättegärna kolla in den också.. även fast ni inte är lika obsessed som jag och Julia som bestämmer oss för att göra en blogg. Jag tror att vi gör denna eftersom vi har ett stort intresse om det, och det känns jobbigt att ha det utspritt överallt på våra egna bloggar. Det är mycket lättare att ha det samlat på ett enda ställe. Jag kommer att skriva här på bloggen och säkerligen på bilddagboken också när bloggen är klar. Några förslag på namn som vi kan ha till bloggen? Gärna ska det ju vara något med Twilight. Snälla, ge oss lite inspiration!
xoxo


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0