Design

Det visade sig att jag inte blev alls nöjd med den designen som jag hade innan med svart/turkosa björkträd som bakgrund. Jag ska även försöka vara kreativ med att göra en ny header. Usch, ingen inspiration här nej. Julia kanske kan hjälpa mig lite på vägen. Anledningen till att jag ska ändra min header, som jag bara har haft i några veckor är för att allt Twilight ska bort från min blogg, och sedan in på min och Julias nya. Nej, nu får jag nog börja jobba med min blogg. Annars kommer jag aldrig bli klar..
xoxo





Kommentarer
Postat av: Anonym

Den kommer säkert..:D

Varför testar du inte att göra det sj? Det skulle säkert bli fint.

HEJ

2009-09-23 @ 19:28:55
URL: http://viviannajansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0