Får lite ryck..





J
a, det var ju hemskt att ingenting här på bloggen kan bli som jag vill det ska bli. Som ni ser så ser headern helt fuckad ut. Jag vet inte vad hans problem är, men han är iallafall envis att inte vilja visa upp sig. När man behöver experthjälp hos sin egen livlina (Julia) är hon inte inne på msn. Det betyder att jag måste kämpa med att få headern rätt, fast den inte blir där den ska bli. Hat fortfarande en hel del att göra klart här på bloggen, och sen har man en till blogg att fixa till. Just nu känns det som att jag inte har tid att fixa med någon utav bloggarna, men man får ta det succesivt. Ett steg i taget tror jag. By the way så har jag tappat inspirationen på headern, som ni ser så är den inte klar. Nej, nu ska jag börja med den andra bloggens layout och så vidare.


Kommentarer
Postat av: JULIAKE

oj, hehe :]

jag borde kanske känna piken och logga in lite oftare XD

2009-09-28 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0