Fullspäckad helg..

Igår var jag och Maria på vår minililla "klassfest". Det var hur trevligt som helst att festa med de personer man inte brukar festa med. Jag och Lisa hade stora och djupa konversationer och det blev mycket shake på dansgolvet.. eller ja, det lilla dansgolvet. Vid halv elva drog alla då folk skulle till Biljard, inflyttningsfest eller bara hem. Själv följde med till Biljard och väntade på att min buss skulle komma.
Ikväll är det en massa fester. Jag har blivit bjuden på tre stycken. Eventuellt fyra, är jag populär eller något? Det berors på vad Sara också vill, men förhoppningsvis ska vi på Basses 20-års fest, i Everöd av alla ställen. Det ställe där det inte händer någonting.
Imorgon blir det plugg, plugg och återigen plugg. Tråkigt men sant, då jag ska isolera mig i mitt lilla rum.
xoxo






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tro du kan skicka fotona från klasfesten till mig..

kram

2009-09-29 @ 08:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0