Hoppas, Hoppas!

Idag när jag skulle visa Mor Muses nya video på Uprising kläckte hon ur sig: "Ja vi kanske ska kolla hur mycket biljetterna kostar?". Jag började gapa riktigt stort och tappade nästan andan. Menade hon allvar? Att vi isåfall ska försöka boka biljetter och titta på Muse den 26:e Oktober i Köpenhamn @ Parken. Är det sant? Tja, det återstår att se. Till och med papps är sugen på att följa med. Kenneth var också sugen, men han skulle ta reda på om det inte ställde till några problem den dagen eftersom det är en måndag. Åh, jag skulle bli så lycklig om jag fick se Muse en gång till. Förra gången var helt obeskrivligt! Jag hoppas!
xoxo


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0