Hur ska jag ha det?

Börjar få lite panik just nu med hur Diana ska styla mitt hår på lördag till maskeraden. Förresten ja har jag anlitat henne till make-up, färgning och styling, så det blir nog bra. Men hur fan ska jag göra med håret? En älva ska ju ha långt lockigt hår, men jag har ju inte det. Eller ja jag har ju lockigt hår men inte långt. Mina två funderingar är, ett: att färga ett löshår som jag har liggandes här hemma som jag sedan lockar. Håret sträcker sig neråt till svanken ungefär, bara det att det blir jobbigt att färga, eftersom det är dyrt. Sedan vet jag inte heller hur det kommer att se ut eftersom grunden är sandfärgad, för när jag fägade mitt hår från guld till blond färgade jag först av min guldiga färg. Två: är att tupera mitt eget hår och göra någon supercool frisyr som man sätter upp i klämmor. Visst låter löshåret snyggt och spännande.. men samtidigt dyrt och osäkert. Hjälp mig!





Kommentarer
Postat av: natta

haha. som vanligt är ja trög, menmen.

ta två:an det låter rikigt häftigt :)

det hade varit coolt med en ävla som är annorlunda :D

<33

2009-09-28 @ 21:26:29
Postat av: eliah

du ska ja va ärlig så kör på de andra för ja tror löshåret kan skilja sig för mkt :P men får ja så har ja lite invändningar :P så tuppera inte allt för mkt för då försvinner lite av längden vilket ja tror du ska behålla så mkt som möjligt om du nu tycker en älva ska ha långt hår ;)

2009-09-28 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0