Jag kan inte sluta..

Har gjort klart filosofin och allt skrivande på engelskan, vilket är superskönt. Så nu hoppas jag att kärringen (Diana) blir nöjd. Kan bara inte låta bli att lyssna på Uprising under tiden jag pluggar. Jag blir väldigt avslappnad då, och till och med får inspiration då och då. Jag är ju inte den enda som får inspiration av Muse när jag lyssnar på dem, utan självaste Stephenie Meyer också. Tyvärr blir det nog inget Muse i oktober vilket jag hatar. Biljetterna var slutsålda, och även fast de skulle släppa extrabiljetter, så blev Stockholmsresan för dyr. Ska gå in och kolla en gång till och verkligen se om det stämmer. Men om det stämmer får jag nöja mig med att lyssna på musiken och titta på musikvideorna.
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0