Modell

Fick reda på idag att jag ska stå modell till Mindys projektarbete inom foto. Hur coolt är inte det? Hennes tema är De sju dödssynderna, och jag fick synden vrede. Ja, vi får väl se hur det går, förhoppningsvis himla bra. Jag menar, hur många vill inte bli modell? Det är för många värsta drömyrket. Och ja, det är ett av mina också.. men jag har några till som är starkare än modell. Detta kommer vara första gången jag står modell inför ett projekt. Annars har ju jag och min lilla kusin Ida lekt modell och fotograf ute i naturen, då hon har varit fotograf och jag modell. Det ska vi nog fortsätta med också. Vi tog bilder i somras, vilket ni säkert har sett, men nu vill jag även att vi gör detta på hösten och på vintern. Det kommer att bli superfina bilder då. Amatörmodellbild på mig som bild när man seriöst inte har någon fritid.
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0