Det senaste - Kilklackar

Igår när jag och Sofie var i Ullared hittade vi ett par fucking assnygga skor som har kilklackar. Jag sa till henne att jag hade hittat ett annat par som också var superheta och hade beslutsångest om jag ville köpa dem istället. Så jag tänkte lägga upp bilden på dem så att du Sofie kan se dem.

Men jag tror att jag ska köpa dem skorna från Scorett istället. De hade sin charm, men ja usch.. beslutsångest. Det skiljer bara 50 kronor mellan dem, så what the hell.



Sko från Skopunkten.com

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja de var oxå snygga! :O Men du, jag var inne i stan igår och kollade om de fanns på scorett, och NEJ! Jag bara "vafan!?" Där finns en hel del andra modeller med kilklackar som oxå är snygga, men inte lika snygga som de vi såg på Outlet Scorett! :( Får väl se om de kommer in senare, hoppas!<3

2010-08-06 @ 11:05:52
URL: http://sofiestrandberg.blogg.se/
Postat av: Jealii

Ja de borde ju vara där just eftersom de var ju gamla.. de var ju inte nyinkomna.. men jag tittade på hemsidan och där fanns de inte heller. <3

2010-08-06 @ 12:44:35
URL: http://jealicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0