Prince of Persia: The sands of time

När jag hör Prince of Persia så är det enda jag kan komma ihåg ett datorspel som min lillebror har och som han brukade spela. När jag såg att Prince of Persia skulle bli film tänkte jag att den kan nog bli superbra. Nu har jag sett filmen och jag säger bara wow.

Jake Gyllenhaal som har huvudrollen har en speciell plats i mitt hjärta för alla hans filmer han har gjort. Speciell The Day After Tomorrow där han är mumma. Filmen håller en intresserad hela tiden, och faktiskt innehåller den en del sarkasm och humor vilket jag älskar. Det är svårt att hålla blicken ifrån Jake men även för Tamina's (som är en prinsessa och som håller sig vid Jake's karaktär hela filmen.) hår.

Musiken är extremt bra och specieleffekterna likaså, och betyget... ja varför inte fråga Jake?


 

 

Jake har talat och visst blir det fem J:n.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0