Ullared

Kom hem för ca en timme sedan och är helt slut efter att ha varit uppe sedan 05.30 imorse. Det var grymt kul på Ullared, men även grymt mycket folk. Jävla kärringar som ska komma och köra över en med vagnen. Släpp sargen! Blev dock lite besviken på Ullared då jag trodde att jag skulle hitta en massa partyklänningar och annat. Jag hittade en jeansklänning och that's it. Snark alltså. Men jag köpte två stycken cpsnygga väskor iallafall, så det kan man inte klaga på. Men tv var där iallafall, men inga kändisar sågs till.

Jag vill tacka Sofie för detta äventyret med allt från att brotta oss fram inne på Gekås bland kundvagnskriget, vår smygoperation då vi skulle hänga tillbaka kläder till den dära automatiska rullbandssaken vid provrummen även fast vi egentligen inte fick. Och självklart den snygga tutningen när vi satt i bilen. Love på det alltså.

Sedan får man inte glömma Sofie's mamma och moster som har varit ett radarpar, precis som de dära två tanterna som var med i tv-serien Ullared, ni vet dem som bara skrattar, skrattar och skrattar.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha tack själv, det var verkligen ett äventyr! Och vi var lite smågalna oxå, som alla andra som är på Ullared, haha! Och tutningen in my heart ;D<3

2010-08-05 @ 10:34:18
URL: http://sofiestrandberg.blogg.se/
Postat av: Jealii

Haha japp, den satt som en "like a gloooove" xD<3

2010-08-05 @ 12:35:19
URL: http://jealicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0