Mitt år

Tänkte göra en liten, eller lång beroende på hur myckert fantasi jag har, om vad som har hänt och vad jag har gjort detta år.

Slingat mitt hår för första gången hos min frisör.

Åkt tåg från Hässleholm till Umeå.

Spelat en himla massa Sims 3.

Köpt en ny mobil (äntligen).

Börjat på högskola.

Festat till tusen.

Opererat bort en visdomstand.

Sett The Twilight Saga: Movie Night i Umeå.

Hållt mig singel hela året.

Tagit körkort.

Sett alla Underworld filmer.

Kiwi lämnade oss.

Gjort ett projektarbete och fick MVG.

Köpt en himla massa skor.

Tagit studenten

Börjat titta på The Vampire Diaries

Varit och shoppat på Center Syd tre gånger.


Jag har säkerligen glömt att lägga till detta, men detta är en lista i "stora" drag om vad som har hänt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tagga umeå detta år ocksåååå! <3

2011-01-17 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0