Äntligen Hemma

Nej, jag menar inte programmet äntligen hemma, utan att jag är äntligen hemma. Resan ner har gått superbra, och jag har sovit den mesta delen faktiskt. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske spela lite sims 3. Senare i veckan som kommer händer det en massa saker, både positiva och negativa.
Jag ska träffa Sofie en dag och Elias en annan dag. På torsdag ska jag till Lund för att dra ut min ickeuppväxta visdomstand, fy fan för det alltså. Och sedan från torsdag till söndag ska jag till en stuga där jag ska spendera min tid tillsammans med Sofie och Maria.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Veckan ska bli fett nice! Och det är riktigt skönt att ha dig hemma igen snäckan, du anar inte vad saknad du har varit<3

2010-07-26 @ 02:26:48
URL: http://sofiestrandberg.blogg.se/
Postat av: Blogcast / Jealii

Jag ska säga dig att det är übernice att vara hemma igen, riktigt jädra skönt är det! <3

2010-07-26 @ 12:08:05
URL: http://vampiress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0